joi, 5 decembrie 2013

Gânduri de joi

Da, astea sunt gândurile mele de joi. Dar nu orice joi. Este seara înainte de Sfântul Nicolae şi, măcar simbolic, fiecare dintre noi îşi pregăteşte acum ghetuţele (gândurile, inima, sufletul) pentru ca Moşul să-l dăruiască cu ceva. Cunoaşteţi cu toţii sentimentul, domniile voastre. Când eram mici, darurile erau reale, aveam acolo, în încălţări, portocale, ciocolată, bomboane. Sau, uneori, o nuieluşă. Acum, adulţi fiind, ne dorim sănătate, bucurii, împliniri. Eu îmi doresc linişte în suflet, vreau să-mi păstrez echilibrul între mine şi mine pe care l-am dobândit cu greu (şi credeţi-mă, asta e cu atât mai semnificativ cu cât vine din partea unei Balanţe!) Şi vreau ca toată familia mea, toţi prietenii, şi toate cunostinţele să fie bine. Şi, ca să închei într-un ton vesel (şi uşor ironic, mărturisesc), le voi cita pe candidatele la concursuri de miss: doresc pace în lume!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Gânduri fără niciun chef

MOTTO: „ Zâmbeşte, chiar dacă zâmbetul tău e trist, pentru că mai trist decât un zâmbet trist e faptul de a nu mai şti să zâmbeşti .” (Mahat...