joi, 26 decembrie 2013

Gânduri despre binecuvântare

    Domniile voastre, cinstiţi boieri şi gingaşe jupâniţe, iată-ne în a doua zi de Crăciun. Azi e joi şi e Soborul Maicii Domnului. Să aveţi pace-n gânduri, linişte în suflete, pe cei dragi aproape, şi Sărbătorile să vă fie Binecuvântate. Afară e un soare de primăvară, gradele sunt cu plus şi eu mă încăpăţânez să postez poze cu zăpadă, pentru că tare îi duc lipsa. Dar o să vină ea, cândva. Am citit zilele trecute vorbele înţelepte spuse de un preot, cum că urarea "Crăciun fericit" ar fi pur şi simplu pleonastică, pentru că, prin Minunata Veste a Naşterii Mântuitorului, Crăciunul este chiar chintesenţa fericirii. Deci, să ne urăm să fie binecuvântat. Eu aşa am făcut şi aşa v-am urat. Şi, dacă ne ţin puterile, să ne punem în gând (şi în faptă) să transformăm fiecare zi a anului într-un Crăciun binecuvântat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Gânduri fără niciun chef

MOTTO: „ Zâmbeşte, chiar dacă zâmbetul tău e trist, pentru că mai trist decât un zâmbet trist e faptul de a nu mai şti să zâmbeşti .” (Mahat...