vineri, 8 noiembrie 2013

Gânduri şi îmbrăţişări

     Ia uitaţi, domniile voastre, cum descopăr eu câte o zicere şi apoi mă gândesc, cu pozitivă invidie, cât de mult mi-ar fi plăcut să o fi pus eu pe hârtie. Mi s-a întâmplat de nenumărate ori. Am gândit ceva şi apoi l-am descoperit scris de altcineva. Aş zice că e grozav, înseamnă că mai gândeşte cineva ca mine, nu? Ei bine, azi fiind sărbătoare (din nou, le urez LA MULŢI ANI tuturor ce au sfinţi patroni pe Arhanghelii Mihail şi Gavriil), am eu avut mai multă vreme ca s-o dedic cititului - ba din cărţi, ba de pe Internet - şi am găsit asta:
    "Îmbrăţişarea este sănătoasă. Ajută sistemul imunitar, vindecă depresia, reduce stresul şi aduce somnul. Îţi dă putere, te întinereşte şi nu are efecte secundare neplăcute. Îmbrăţişarea este un medicament miraculos! Îmbrăţişarea este absolut naturală. Este organică, dulce, fără ingredienţi artificiali, nepoluantă, neostilă mediului înconjurător şi sută la sută hrănitoare. Îmbrăţişarea este cadoul ideal. Minunată în orice ocazie, amuzantă atunci când o oferi, dar şi când o primeşti, arată că nu eşti indiferent şi este pe deplin returnabilă. Îmbrăţişarea este un lucru perfect. Nu necesită baterii, nu se uzează, este ferită de inflaţie, nu presupune rate lunare, nu poate fi furată şi nu se impozitează. Îmbrăţişarea este o resursă prea puţin folosită, cu puteri magice. Când ne deschidem inimile şi braţele, îi încurajăm şi pe ceilalţi să facă la fel. Gândiţi-vă la oamenii din viaţa voastră. Există cuvinte pe care aţi dori să le rostiţi? Aveţi îmbrăţişări pe care aţi dori să le oferiţi? Aşteptaţi şi speraţi ca altcineva să facă primul pas? Vă rog să nu mai aşteptaţi! Fiţi dumneavoastră primii!"  
(Charles Faraone) 
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

O mulțime de gânduri în căutarea unei praxeograme

   MOTTO: „ Nu-i lăsa pe alții să-ți distrugă ziua. E ziua ta. Distruge-o tu! ” (Anonim)      După acest motto anonim și încântător de optim...