joi, 21 noiembrie 2013

Gânduri despre salut

         
          Salut, domniile voastre,
         Am aflat că azi e Ziua Internaţională a Salutului, deci e cel mai bun prilej să vă salut pe toţi şi e prilej să-mi fac singură morală că-mi aduc aminte, vai, destul de rar, să salut (în scris sau prin viu grai) pe cei dragi. Recunosc asta, şi-mi pare rău că sunt neatentă şi, uneori, nepoliticoasă. Dar, m-am adaptat şi eu la "mediul înconjurător". Poate reuşesc pe viitor să îndrept această stare de lucruri. Deci:
Hi, hello - engleză
'njatjeta - albaneză
здрасти - bulgară
tere - estonă
bok - croată
nazdar - cehă
salve - italiană
szia - maghiară
chào-vietnameza
merhaba-turca
안녕하세요 - coreeană
नमस्ते - hindi 
hej - daneza
bonjour - franceză
kalimera - greacă,
مرحب - araba
Прывітаньне - bielorusa
您好 - chineza
hej - daneza
bom dia - portugheză
bună ziua - română (şi ar putea urma multe, dar mărturisesc că m-am cam plictisit, aşa că mă opresc aici).



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

O mulțime de gânduri în căutarea unei praxeograme

   MOTTO: „ Nu-i lăsa pe alții să-ți distrugă ziua. E ziua ta. Distruge-o tu! ” (Anonim)      După acest motto anonim și încântător de optim...