marți, 1 octombrie 2013

Gânduri în ploaie...



       Am luat, la întâmplare, de pe Internet, câteva ziceri despre ploaie. Mie, una, ploile nesfârşite, enervante, furtunile cu tunete şi fulgere, ploile reci de toamnă nu-mi plac, îmi dau o stare de disconfort. Asta nu înseamnă că nu apreciez rolul ploii, ca un agricultor amator ce mă aflu. Azi e frig, plouă de vreo trei zile, deci i-am dedicat scrierea asta PLOII:
      "Ploaia înseamnă graţie ; ploaia este cerul coborând spre pământ ; fără ploaie , nu ar fi viaţă." John Updike
      "Lacrimi cad în inima mea precum ploaia peste oraş." Paul Verlaine
      "Unii oameni merg prin ploaie, alţii doar se udă." Roger Miller
    "Oricine spune că vederea răsăritului aduce fericirea, nu a dansat niciodată în ploaie."  Anonim
    "Vindecătoarea ploaie este o adevărată atingere a lui Dumnezeu. Ea poate aduce o vindecare fizică, emoţională, sau de alt fel." Michael W. Smith
    "Nu cred în pesimism. Dacă nimic nu apare în drumul pe care vrei să-l urmezi, azvârle-te înainte. Dacă crezi că va ploua, atunci chiar aşa se va întâmpla." Clint  Eastwood
   "Nu mă consider un pesimist. Cred că un pesimist este cineva care se aşteaptă mereu să vină o ploaie." Leonard Cohen 
     "Cel mai bun lucru pe care îl poţi face atunci când plouă este să accepţi ploaia." Henry W. Longfellow
   "
Mă aştept mereu ca oamenii să îmi ceară să opresc ploaia."
David Copperfield
   "Dacă va ploua, vom rata picnicul, dar va fi salvată recolta fermierului, aşa că cine suntem noi pentru a spune că nu ar trebui să plouă?" Tom Barrett
   "Lasă ploaia să te sărute. Lasă ploaia să îţi cadă peste cap cu stropii ei argintii. Lasă ploaia să îţi murmure un cântec de leagăn." Langston Hughes
      Deci, să plouă, pentru că aşa vrea Dumnezeu, pentru că pământului îi trebuie apă, pentru că putem face treburile ce le mai avem de făcut şi în zilele următoare, şi pentru că o vorbă din bătrâni spune că "după ploaie, vine soare".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Gânduri fără niciun chef

MOTTO: „ Zâmbeşte, chiar dacă zâmbetul tău e trist, pentru că mai trist decât un zâmbet trist e faptul de a nu mai şti să zâmbeşti .” (Mahat...