vineri, 19 octombrie 2012

Gânduri zâmbitoare ce zic: DACĂ NU, NU!

                       Motto:        "În faţa asaltului râsului, nimeni nu poate rezista!"                       Mark Twain

        Am citit undeva un articol ce susţine că un copil râde cam de patruzeci de ori pe zi, pe când un adult (cu simţul umorului, aş adăuga eu) nici măcar de douăzeci. Eu, în acest moment al vieţii mele, fac parte dintre cei care râd de vreo trei-patru ori pe zi. Unii, nefericiţii de ei, nu râd chiar deloc. Dar nu vreau azi să teoretizez despre râs, vreau să spun (sau să repet, mă rog) bancul la care fac referire în prezentarea mea. Şi nu, nu mă refer la cel cu "tânăra pensionară". Şi nici la cel cu margareta.      E vorba de scrisoarea pe care i-a trimis-o un soldat rus lui Stalin: "Tătucă, sunt Ivan Semionovici Popov, un ostaş al glorioasei tale Armate Roşii. Acum, în ajunul asaltului Berlinului, îţi scriu să te rog, tătucă, dacă o fi să mor, să mă primeşti şi pe mine în rândurile membrilor Partidului Comunist al ţării noastre. Dacă nu, nu!"

 
                                                           

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Gânduri fără niciun chef

MOTTO: „ Zâmbeşte, chiar dacă zâmbetul tău e trist, pentru că mai trist decât un zâmbet trist e faptul de a nu mai şti să zâmbeşti .” (Mahat...