joi, 19 aprilie 2012

Gânduri înveselite

                                
                                              
                                                MOTTO:
                              Daca nu ai iubi, cum ai putea preţui orbitoarea 
                              lumină a soarelui şi mângâietoarea lumină a lunii?
                                                                                Octavian Paler

     După zile întregi cu o ploaie rece şi care curgea parcă în duşmănie, azi e soare. Nu e grozav de cald, dar e soare. Totul pare altfel, vesel şi plin de viaţă. Bineînţeles că, sastisită de atâta stat în casă, am ieşit imediat la lucru în grădina mea care arată ca în imaginea alăturată. Au fost înfloriţi zarzării, acum sunt vişinii şi prunii, se pregătesc merii şi perii. Am muncit cu o mare încântare, preţ de vreo trei ore. Acum, cu mulţumirea truditorului ce a făcut cam tot ce şi-a propus, mă odihnesc un pic, scriind. Dar nu mult, doar atât cât să spun că "oficial, mi-e bine".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Gânduri fără niciun chef

MOTTO: „ Zâmbeşte, chiar dacă zâmbetul tău e trist, pentru că mai trist decât un zâmbet trist e faptul de a nu mai şti să zâmbeşti .” (Mahat...