duminică, 1 aprilie 2012

Gânduri păcălite...

Astăzi chiar eram hotărâtă să iau pauză, nu voiam să scriu nimic, dar pe urmă mi-am zis "de ce nu?" M-am convins singură să aștern aici câteva cuvinte. Doar e 1 aprilie şi trebuie să-i mai păcălesc o dată pe toţi, făcându-i iar să creadă că eu aş avea ceva de spus, că am idei, am inspirație şi am o abilitate extraordinară în a spune povești. (Bine, voi fi sinceră, termenul "toţi" este o hiperbolă, nu cred că citesc ceea ce scriu eu aici mai mult de două-trei, hai patru persoane). Deci, vorba băieților de prin filmele americane, WTF, pe cine cred eu că păcălesc?! Ei, asta e, este 1 aprilie. Am încercat...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Gânduri fără niciun chef

MOTTO: „ Zâmbeşte, chiar dacă zâmbetul tău e trist, pentru că mai trist decât un zâmbet trist e faptul de a nu mai şti să zâmbeşti .” (Mahat...