joi, 5 aprilie 2012

Gânduri în Prier

   Aceasta este denumirea populară a lui aprilie, după cum se ştie. Anul acesta am început "muncile agricole" în Prier, mult mai devreme decât în alţi ani. Mâinile din poză nu sunt ale mele, dar cam asta fac şi eu, plantez seminţe şi sădesc diverite plăntuţe care vor creşte (sper) şi-mi vor bucura inima în vară şi-n toamnă. Munca în grădină este una dintre marile mele plăceri. Recunosc că e obositoare şi pe urmă mâinile mele necesită "reparaţii capitale", dar nimic nu se compară cu bucuria imensă de a vedea cum cresc micile plante, fie că sunt legume (pentru latura prozaică a vieţii), fie că sunt flori (da, aţi ghicit, pentru partea romantică din existenţa noastră zilnică). E un miracol care mă ia prin surprindere în fiecare an, adică vreau să mă ia prin surprindere, pentru că mereu mă bucură şi-mi primeneşte sufletul şi gândurile.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

E marți și am câteva gânduri apelpisite

Poza de astăzi (Imaginea asta, care îmi dă mereu o stare de „bine” este, de fapt, un tablou pictat mai demult de fratele meu).   Citatul de...