duminică, 26 iunie 2016

Gânduri cocoţate-n tei


Imagini pentru vara    Duminică. E cald, dar parcă nu-mi mai pasă aşa tare. Oricum voi sta mai mult în casă, căci am de lucru (de scris, adică). Încă de dimineață mi-am propus (accentuez pe "mi-am propus"!) să mă conving pe mine însămi că totul e bine. Ei bine, ştiţi şi domniile voastre că nu poate fi chiar totul bine, dar hai să ne imaginăm că e. Cel puţin, ce e în jurul nostru. La mine, grădina e de un verde viu, păsările ciripesc iar văzduhul e plin de mireasma celor doi tei bătrâni de la poartă. Mda, începe să semene a poezie sămănătoristă. Cam siropos, nu? Dar nu renunţ, mă ţin cu dinţii (mă rog, puţinii care mi-au mai rămas) de ideea de azi dimineaţă, că vreau să fie bine, să fie linişte, să-mi simt sufletul împăcat. Ceea ce vă doresc, sincer, şi domiilor voastre, cei doi-trei cititori ai acestor rânduleţe...

2 comentarii:

  1. ....sint la poarta casei tale si inspir cu luare aminte mirosul cald al florilor de tei....da intradevar, momentul este siropos... Iti doresc liniste si pace in suflet Lavinia.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc pentru urare, Liliana. Se vede treaba că eşti printre cei doi-trei cititori ai rânduleţelor mele, uneori mai de Doamne-ajută, alteori anoste. La fel să-ţi fie şi ţie gândurile şi inima, liniştite şi împăcate. Toate cele bune!

      Ștergere

O mulțime de gânduri în căutarea unei praxeograme

   MOTTO: „ Nu-i lăsa pe alții să-ți distrugă ziua. E ziua ta. Distruge-o tu! ” (Anonim)      După acest motto anonim și încântător de optim...