duminică, 20 septembrie 2015

Gânduri despre ştiri

Imagini pentru ziare  

Motto: „Lumea este interesantă tocmai pentru că lucrurile nu se întâmplă aşa cum vrei" (Haruki Murakami)

    M-am gândit, în ultima vreme, că sunt prea izolată aici, acasă, în satul pitulat printre muscelele Muscelului, că „a-ţi cultiva grădina" e bine, dar poate e bine să mai vezi şi ce e în jur. Ştirile din politică, cum am mai spus, nu le mai ascult (sau, mai rar, citesc) pentru că îmi fac rău la sănătate. Și nu mă refer doar la sănătatea minții. Am pus, ilustrativ, imaginea asta cu ziarele care, până nu demult, constituiau „tabietul de dimineață" al fiecărui om ce se dorea bine informat. Acum, cred că majoritatea apelează la ştirile online. Bun, deci să vedem noutățile. Sau, ca să mă „aliniez” ironic la moda zilei, să urmărim „breaking news”. Ei bine, nu cred că mi-a reţinut ceva, în aceste știri, atenţia, aşa încât să mă opresc şi să reflectez, apoi să fac comentarii. Moartea lui Vadim Tudor, tragică şi venită mult prea devreme, s-a transformat într-un fel de bâlci televizat, la care nu am putut asista. Bun, premierul Victor Ponta e trimis în judecată, primarul Bucureştiului, doctorul Sorin Oprescu e la „răcoare", Ion Ţiriac a făcut o altă afacere bănoasă, se anunţă ploi şi vijelii în următoarele zile, refugiaţii continuă să fie o problemă, accidente rutiere, incendii, multe ştiri culturale interesante. Şi cam atât. Ah, ar mai fi ştirile mondene dar, să-mi fie cu iertare, şi astea, vorba bancului acela cu ardeleni, „îmi repugnă". Însă poate eu sunt de vină, că nu aprofundez subiectul şi întotdeauna mă grăbesc (pentru că mă plictisesc repede). 

2 comentarii:

  1. Lumea nu-mi pare interesanta, ci lacoma, invidioasa, instabila, dornica de razboi, neliniste si avere. Dorinte in ceea ce priveste ea, nu am :) ar insemna sa doresc oprirea rotatiei pamintului ;)
    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    As trai mai mult decit o viata, atunci as deveni la fel de lacoma si invidioasa precum ea. Precum lumea. Asadar nu-mi doresc decit sa traiesc cu fricile si patimile mele in pace :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mda, şi eu am ales să trăiesc "departe de lumea dezlănţuită"(acum şi la propriu), nu pot să schimb nimic dacă mă revolt. Dar umorul (când şi cât mai am...) îmi e de ajutor să trec peste multe...

      Ștergere

Gânduri fără niciun chef

MOTTO: „ Zâmbeşte, chiar dacă zâmbetul tău e trist, pentru că mai trist decât un zâmbet trist e faptul de a nu mai şti să zâmbeşti .” (Mahat...