miercuri, 27 mai 2015

Promisiuni în gânduri

Imagini pentru bonsai          

Motto: "Să rostești cuvântul pe măsura celor ce te ascultă" (proverb japonez) 

Am pus ca motto un proverb japonez, am ales una dintre sutele de imagini minunate cu bonsai, şi mi-am făcut o promisiune: să-mi reiau călătoriile imaginare, bineînțeles, începând cu un voiaj în Japonia. În regulă, am pregătit terenul virtual, acum mă pot întoarce în grădina mea adevărată, cu teren ne-virtual, unde am o groază de lucruri de făcut. Am luat hotărârea să-mi las iar gândurile să hoinărească (pe unde vor ele şi pe unde le poartă inspirația) pentru că, din cauza treburilor de zi cu zi, a lipsei de chef dar, mai cu seamă, a lipsei de bani, cea mai lungă călătorie (reală) pe care am făcut-o, în ultimul timp, a fost la Curtea de Argeș, adică la vreo doisprezece kilometri de casă. Şi nu că m-aş plânge, dar anul ăsta şi cel viitor, având încă de plătit oarece rate, iar nu voi pleca niciunde, aşa că o călătorie imaginară e tot ce-mi trebuie, atât ca să învăţ lucruri noi, cât şi pentru mângâierea sufletului.

3 comentarii:

  1. Iti doresc un sejur placut in calatoria ta virtuala. Plata darilor iti va da la final cu siguranta un sentiment la fel de placut precum un concediu. Multe salutari!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc de urare. Chiar nu voi putea călători, anul acesta, decât virtual, dar e bine şi-aşa. . Salutări şi ţie şi un sfârşit de săptămână minunat.
      P.S. Nu am mai dat pe aici, pe la blog, deci îţi răspund cam târziu...

      Ștergere
  2. :) multumesc!.....astazi este din nou vineri (in Septembrie) si se potriveste de minune urarea ta cu noua mea vizita pe blogul tau....dupa cum se vede nici eu nu sint zilnic pe aici :) Un gind bun.

    RăspundețiȘtergere

Gânduri fără niciun chef

MOTTO: „ Zâmbeşte, chiar dacă zâmbetul tău e trist, pentru că mai trist decât un zâmbet trist e faptul de a nu mai şti să zâmbeşti .” (Mahat...