sâmbătă, 23 mai 2015

Gânduri lipsă la apel


 Imagini pentru gânditorul de la hamangia  Astăzi, după o săptămână în care am fost destul de agitată, muncită, necăjită şi cu multe griji (ah, am uitat, şi un pic bolnăvioară!), mi-am luat răgazul de a scrie câteva vorbe. Ei bine, chiar dacă am pus o imagine în temă, gândurile nu vor să mi se adune pentru a fi înşirate aici. Mă găsesc în celebra postură a ardeleanului Ion care, întrebat fiind: "Ce faci, Ioane, şăzi şi cujeţi?" a răspuns, blajin şi dezarmant: "No, numa' şăd!". Ca să nu "şăd" şi eu chiar degeaba în faţa ecranului calculatorului, am cules nişte gânduri înţelepte ale altora, din care avem ce învăța, domniile voastre:                                             "Cerul i-a dăruit omului, spre a-i recompensa toate greutățile, trei lucruri: speranța, visul şi zâmbetul..." (Immanuel Kant) ***  "Stai un minut cu mâna pe o sobă încinsă şi ţi se va părea c-ai stat o oră. Stai o oră lângă o fată frumoasă şi ţi se va părea un minut. Ei, asta-i relativitatea!"  (Albert Einstein) *** "A spune că îngerii nu există pentru că nu se văd e la fel de neinteligent cu a spune că plantele nu există pentru că nu răspund la "bună ziua".” ( Andrei Pleşu)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Gânduri fără niciun chef

MOTTO: „ Zâmbeşte, chiar dacă zâmbetul tău e trist, pentru că mai trist decât un zâmbet trist e faptul de a nu mai şti să zâmbeşti .” (Mahat...