vineri, 29 martie 2013

Gânduri şi iar gânduri

 
       Sunt tare plictisită şi mi-e lehamite de timpul de afară: ninge, plouă, e frig, de vreo săptămână nu am mai văzut soarele. Şi mi-e silă şi de timpurile în care am ajuns să trăim (bine, recunosc, asta nu e de ieri, de azi). Dar, din nefericire, nici pe primul, nici pe cele din urmă, nu le pot schimba. Deci, musai, trebuie să-mi schimb gândurile. Ei, e cam greu, că acum mai am şi ceva griji legate de bani (adică de lipsa lor, ca să fiu mai clară) şi asta îmi dă un sentiment de neputinţă şi de uşoară agasare. Dar continui să cred că: TOTUL VA FI BINE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Gânduri fără niciun chef

MOTTO: „ Zâmbeşte, chiar dacă zâmbetul tău e trist, pentru că mai trist decât un zâmbet trist e faptul de a nu mai şti să zâmbeşti .” (Mahat...