marți, 5 martie 2013

Gânduri în zigzag...

 
           Dicţionarul spune că zigzag este o înşiruire de forme ce reprezintă litera Z, sau, la figurat vorbind, el ne dă definiţia: "sinuos (sinuoasă), adjectiv, (sinonime: şerpuit, cotit, în zigzag; figurat: schimbător, şovăielnic, nestatornic, mobil"), adică exact cum nu ar trebui să fie gândurile cuiva, nu?
         Dar ce, putem oare să ne împotrivim acestor fulgerătoare treceri ale roiurilor de gânduri care ne duc dintr-o stare într-alta, şi chiar dintr-un loc într-altul, cu o viteză ameţitoare?. Întrebare absolut retorică. Nu, în general nu putem, exceptând cazul când suntem foarte puternici şi ne stăpânim perfect. 
          Din păcate, eu nu sunt deloc dintre "cei aleşi" care îşi pot stăpâni gândurile. Mai adesea, se întâmplă tocmai invers: ele mă stăpânesc pe mine, sunt mai puternice. Dar, "norocul" meu e că sunt schimbătoare, nu au nimic obsesiv, mai mult seamănă cu zborul unui fluture, deci între două asemenea zboruri, pot şi eu să mă gândesc la chestiunile "terre-à-terre", că trebuie rezolvate şi astea, nu-i aşa?








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Gânduri fără niciun chef

MOTTO: „ Zâmbeşte, chiar dacă zâmbetul tău e trist, pentru că mai trist decât un zâmbet trist e faptul de a nu mai şti să zâmbeşti .” (Mahat...