sâmbătă, 2 februarie 2013

Gânduri înnorate

        MOTTO:
   "Străinătate, că-i mai bună decât toate!"
    (Rubrică din săptămânalul "Caţavencii")

    
   Mi-am intitulat scrierea de astăzi aşa pentru că afară este înnorat. Şi colecţia mea este de gânduri, deci... Da, dar gândurile mele sunt ca de obicei, poate un pic cam alandala, dar asta nu se pune. Şi, da, înnorat se scrie cu doi "n". Azi cuget despre trei lucruri. Întâi, despre o zicere găsită pe Facebook (şi iar da, mea culpa, petrec cam multă vreme pe acolo!), zicere care e cam aşa: 
     "Când sunt tineri, oamenii au putere, au timp, dar nu au bani. Ca maturi, au încă putere, au bani, dar nu au timp. Când sunt bătrâni, au ceva bani, au destul timp, dar nu mai au putere."
     Sau, mă rog, nu ştiu dacă textul suna chiar aşa, dar asta e esenţa. E destul de adevărat. Toţi te îndeamnă să "trăieşti clipa", dar vedeţi dumneavoastră, nu prea poţi mereu sau, ca să fim sinceri, în afară de câţiva mari norocoşi, restul lumii nu prea poate deloc. Pentru că aşa este viaţa.
     Bun, e cazul să nu mă mai gândesc la asta, am destule nelinişti existenţiale prin minte. Tot azi, scriind ceva la calculator, mi-a venit în minte un banc veeeechi, dar care mă amuză şi acum:
     "Pe vremuri, pe holul de la Miliţie, un ins destul de zdruncinat, cu hainele în dezordine şi cu părul vâlvoi, este întrebat de un altul:
      - Nu ştiţi vreun birou unde se bate la maşină?
      - Nu ştiu, dom'le, că pe mine m-au bătut manual!!!
   Al treilea subiect este motto-ul, l-am pus doar pentru că m-a amuzat la culme, dar eu una nu aş pleca definitiv în străinătate, pentru că nu am curaj, nu mă lasă sufletul şi rădăcinile, chiar nu am de ce.
P.S. Imaginea de mai jos este definitorie pentru ce face calculatorul din noi. Uităm total să mai interacţionăm, uităm să facem lucruri care ne erau dragi, uităm să... trăim.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

O mulțime de gânduri în căutarea unei praxeograme

   MOTTO: „ Nu-i lăsa pe alții să-ți distrugă ziua. E ziua ta. Distruge-o tu! ” (Anonim)      După acest motto anonim și încântător de optim...