vineri, 1 februarie 2013

Gânduri feisbuchiste


MOTTO:   Dacă nu eşti pe "Facebook", nu exişti!"

      Iacă, aflu plină de uimire că circulă aşa o zicere. Nu, zău!? Chiar nu putem să existăm fără Facebook? Eu, una, recunosc, mai pierd vremea pe acolo, dar pur şi simplu vânez imagini frumoase şi, rar, ceva vorbe de duh. În rest, aş zice că e plictiseală mare, vedete care, cum se spune, "se rup în figuri", expunere neruşinată a vieţii private, comentarii agramate sau injurioase, trăncăneală pe diverse teme etc. Mă rog, poate că, nouă fiind în ale "feisbucului", nu ştiu eu unde să mă uit. Dar, oricum, o să mă plictisesc repede, aşa că nu mai contează. Până în prezent, pe lângă imagini cu flori (mai puţin trandafiri, că prea sunt peste tot), animăluţe (mai puţin pisici, care au invadat cu nonşalanţa specifică rasei toate paginile, căţeii şi urşii panda sunt preferaţii mei), copii, temple, aranjamente ikebana, decoraţiuni interioare, grădini, costume şi peisaje exotice (mai ales din Japonia, China şi, preferata mea, doamnelor şi domnilor, Coreea de Sud!), am întâlnit doar câteva "perle". Iată una, spre exemplificare (şi e de actualitate, adică, pentru mine, că am pus ceva kilograme în plus pe fizic, deci încerc oarece moderare în ale mâncatului):
 Întrebare:
- Ce sunt caloriile?
Răspuns:
 - Caloriile sunt nişte scârbe mici care, noaptea, se bagă-n şifonierul nostru şi ne micşorează lucrurile ca să nu mai încăpem în ele...
 Mâine mai caut şi vin cu altele.Sau, poate poimâine?!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

O mulțime de gânduri în căutarea unei praxeograme

   MOTTO: „ Nu-i lăsa pe alții să-ți distrugă ziua. E ziua ta. Distruge-o tu! ” (Anonim)      După acest motto anonim și încântător de optim...