vineri, 4 ianuarie 2013

Gânduri mahmure

Nu, nu trebuie să vă ducă gândul la mahmureala de după Sărbători şi Revelion (întrebarea e: care Revelion? Asta, în cazul meu...). Şi spun aşa pentru că, în afară de tradiţionalul pahar de la ora 24, nu m-am dedat deloc la ceva plăceri bahice. Gândurile îmi sunt mahmure fără niciun motiv anume, doar că nu se pot aduna şi asta îmi dă un sentiment ciudat şi o stare de uşoară ameţeală şi nesiguranţă. Sper că în zilele următoare totul va intra pe făgaşul normal (mă rog, ceea ce înseamnă la mine  "normal"!), iar gândurile mele vor fi mai zglobii şi mai interesante. Pe curând.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

O mulțime de gânduri în căutarea unei praxeograme

   MOTTO: „ Nu-i lăsa pe alții să-ți distrugă ziua. E ziua ta. Distruge-o tu! ” (Anonim)      După acest motto anonim și încântător de optim...