marți, 25 septembrie 2012

Gândurile altora

Am încercat să scriu astăzi ceva, orice, cât de puţin, dar sunt preocupată de nişte lucruri foarte "terre-à-terre" şi nu mai am nici inspiraţie, nici umor. Nu vreau să mă laud singură, dar chiar au fost momente când le-am avut pe amândouă. Deh, dacă nu se poate altfel, vom merge prin diverse cărţi şi vom cita ce-au gândit alţii:
* "Nu contează cât de încet mergi, atâta vreme cât nu te opreşti". Kong Fu Zi (Confucius)
* "Cunoaşterea altora e inteligenţă, cunoaşterea de sine e adevărata înţelepciune. Stăpânirea asupra altora este tărie, stăpânirea de sine este adevărata putere". Lao Tse
* "Niciodată să nu te cerţi cu o femeie obosită, sau cu una odihnită". Murphy
* "Există două moduri de a-ţi trăi viaţa: primul este să crezi că nimic nu e un miracol, al doilea este să crezi că totul e un miracol. De un lucru sunt sigur - Dumnezeu există!" A. Einstein
* "Pleacă-ai noştri, vin ai noştri
    E sloganul cunoscut.
    Iarăşi am votat ca proştii
    Şi cu asta, ce-am făcut?"
                C-tin Tănase ( o strofă din cunoscutul cuplet de la "Cărăbuş")

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Gânduri fără niciun chef

MOTTO: „ Zâmbeşte, chiar dacă zâmbetul tău e trist, pentru că mai trist decât un zâmbet trist e faptul de a nu mai şti să zâmbeşti .” (Mahat...