vineri, 21 septembrie 2012

Gânduri de toamnă

      Motto:

        *  "Dragostea îndelung rabdă, dragostea este binevoitoaredragostea 
          nu pizmuieşte, nu se laudă, nu se trufeşte".
        *  "Toate le suferă, toate le crede, toate le nădăjduieşte, 
         toate le rabdă".
        *  "Dragostea nu cade niciodată". 
                                (Corinteni, , cap. XIII, 4, 7, 8.)

     Anul acesta am luat hotărârea (deh, cât o să mă ţină, văd eu...) de a nu mai lăsa toamna să mă întristeze, cu ploile ei, cu frunzele care cad, cu zilele din ce în ce mai scurte, mă rog, cu tot arsenalul ei de melancolii ce ne pregătesc, pe noi, fiinţele umane, pentru iarnă. Am să încerc să văd partea plină a paharului (mai ales la figurat, dar şi la propriu, pentru că abia aştept să beau nişte must!) şi am să mă bucur de ultimele zile cu soare (nu astăzi, însă, căci stă să plouă). Aşa că, nu-mi rămâne decât să sper că va fi o vară indiană şi, mai ales, că va veni o iarnă blânduţă. Şi, bineînţeles, să sper că voi avea parte de mai multă dragoste în viaţa mea decât am acum.

 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Gânduri fără niciun chef

MOTTO: „ Zâmbeşte, chiar dacă zâmbetul tău e trist, pentru că mai trist decât un zâmbet trist e faptul de a nu mai şti să zâmbeşti .” (Mahat...