luni, 21 mai 2012

Gânduri plouate


 


        Motto:
"A trecut o ploaie de primăvară şi s-a ţesut în zare brâul frânt de mătasă al curcubeului, cu el îmi încing mijlocul şi mă duc".
        Ionel Teodoreanu

    De vreo zece zile plouă, şi plouă, şi plouă... Nu pot să intru în starea de vrajă pe care ar trebui să mi-o inducă acest motto pe care l-am ales pentru rândurile mele de azi. Şi asta nu pentru că zicerea lui Ionel Teodoreanu nu ar fi la fel de sugestivă şi suavă şi cu parfum de vechi şi de romantism, ci pentru că eu nu pot rezona la ea. Da, recunosc, sunt de vină, sunt o morocănoasă, ploaia a început deja să mă enerveze, am devenit înfiorător de terre-à-terre, gândesc în termeni din ce în ce mai bacovieni, dar voi face un efort pentru a "gândi pozitiv" (ce clişeu!) şi în zilele următoare voi încerca să am gânduri sprinţare. Deci, cântând melodia Ninei Simone, "Feeling good", o să încerc să văd, printre stropii de ploaie, totul în roz. Sau, pour changer, voi frrhedona cu Edith Piaf, ..."Je vois la vie en roooose".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

O mulțime de gânduri în căutarea unei praxeograme

   MOTTO: „ Nu-i lăsa pe alții să-ți distrugă ziua. E ziua ta. Distruge-o tu! ” (Anonim)      După acest motto anonim și încântător de optim...