miercuri, 1 februarie 2012

Gânduri geruite

 
     Iată-ne şi în februarie. Azi e prima zi a lui Făurar, am putea zice că am scăpat de fratele lui mai mare, Gerar, dar nu. Este un ger de crapă pietrele, de câteva zile bune, şi văd că se încăpăţânează să mai fie. Aşa că voi întrerupe puţin voiajele mele imaginare, pentru că mi-au îngheţat până şi gândurile. Deh, nu că ar fi fost foarte dezgheţate până acum, dar tot mai încercau, săracele, să mai comunice câte ceva. Acum, gata, nu reuşesc să mă mai gândesc decât la sobe, lemne, ceaiuri calde, haine cât mai groase. O să treacă şi asta, eu îmi impun să gândesc cât mai pozitiv (ha, ha!), vă sfătuiesc să faceţi acelaşi lucru şi, cum spune clişeul acela folosit atât de des, să încercăm să avem căldură în suflete.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

O mulțime de gânduri în căutarea unei praxeograme

   MOTTO: „ Nu-i lăsa pe alții să-ți distrugă ziua. E ziua ta. Distruge-o tu! ” (Anonim)      După acest motto anonim și încântător de optim...