sâmbătă, 28 mai 2011

Perpetuum mobile din... gânduri

           Gândurile mi-au roit în minte mai abitir în ultima vreme, dar nu s-au lăsat prinse pentru a deveni scrieri. De vreo lună de zile nu am mai aşternut nimic pe hârtie (mă rog, pe ecranul calculatorului). Nu am avut inspiraţie mai deloc (ştiu, m-am mai plâns de asta şi replica domniilor voastre ar trebui să fie: de ce mai încerci atunci, lasă-te!). Şi apoi, în vremea aceasta, cine are o bucăţică de pământ, trebuie să o lucreze. Când voi termina cu "muncile câmpului", iar capriciile inspiraţiei mele vor înceta,o să revin. Numai de bine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

O mulțime de gânduri în căutarea unei praxeograme

   MOTTO: „ Nu-i lăsa pe alții să-ți distrugă ziua. E ziua ta. Distruge-o tu! ” (Anonim)      După acest motto anonim și încântător de optim...