sâmbătă, 30 aprilie 2011

Sublinieri de gânduri

     Am găsit acum, la ora asta târzie din noapte, notate într-un caiet de demult, nişte ziceri care mi-au plăcut la un moment dat. E surprinzător, dar îmi plac şi acum. Iată-le:
"Un om înţelept aude un cuvânt şi înţelege două. Un om precaut aude un cuvânt şi   înţelege trei. Un om fericit aude un cuvânt şi înţelege ce vrea el". 
                                            D. Riesman

 

   "Aici, la graniţă, frunzele cad. Deşi toţi vecinii mei sunt nişte primitivi şi tu eşti la mii de mile depărtare, pe masa mea se află întotdeauna două ceşti de ceai". 
                                            Poem din timpul dinastiei Tang

 
    "Any man's dead diminishes me, because I am involved in Mankind; and therefore never send to know from whom the bell tolls. It tolls for thee".
                                                   John Donne, "Devotions"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

O mulțime de gânduri în căutarea unei praxeograme

   MOTTO: „ Nu-i lăsa pe alții să-ți distrugă ziua. E ziua ta. Distruge-o tu! ” (Anonim)      După acest motto anonim și încântător de optim...