sâmbătă, 1 mai 2010

Gânduri în Florar

   Nu am mai avut vreme sa scriu în ultima vreme. Şi asta pentru că am luat ad litteram îndemnul lui Voltaire cu îngrijitul grădinii. Aşa că ultimele două săptămâni le-am petrecut mai mult pe afară, cu "muncile câmpului", cum le spun eu... 
     E Florar. Natura, care mă uimeşte mereu şi mereu, e într-o explozie de verde, şi de pomi înfloriţi, şi de păpădii vesele, şi de ciripit de păsări, şi de cântec singuratic de cuc. E absolut superb. Astfel că, deşi îmi pare rău pentru lucrul ăsta, voi scrie ceva mai mult altădată, poate când o să plouă... 
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

O mulțime de gânduri în căutarea unei praxeograme

   MOTTO: „ Nu-i lăsa pe alții să-ți distrugă ziua. E ziua ta. Distruge-o tu! ” (Anonim)      După acest motto anonim și încântător de optim...