marți, 26 ianuarie 2016

Gânduri geruite






      De vreo săptămână, după cum știu şi domniile voastre, stăm într-un ger continuu. Am mai scris cândva cum că, atunci când e ger tare, parcă nici nu-mi pot aduna gândurile, se congelează şi ele, cred. Ei bine, sper din toată inima să mai fie bune de ceva după aceea. Azi mi se pare un pic mai călduț (mă rog, nu e chiar cuvântul potrivit), aşa că voi încerca să însăilez aici câteva cuvinte. Am primit ieri, cu dedicație din partea autorului, o carte de versuri (şi acum, un filolog trece aşa, la subsolul paginii: George Baciu, Poeme legănate-n palmă, Editura "Tiparg", 2015) şi, citind-o, am regretat din nou că eu nu pot scrie poezie. Bine, acum nu mai pot scrie nici proză, din varii motive. Şi, iată, acesta este Bubu mic şi scump, căruia îi mulțumeam în postarea trecută...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Gânduri fără niciun chef

MOTTO: „ Zâmbeşte, chiar dacă zâmbetul tău e trist, pentru că mai trist decât un zâmbet trist e faptul de a nu mai şti să zâmbeşti .” (Mahat...