marți, 23 iunie 2015

Hai-hui printre gânduri

Imagini pentru game of thrones     

        Mai zilele trecute am terminat de văzut al cincilea sezon din serialul "Game of thrones" (tradus la noi "Urzeala tronurilor"), produs de HBO după romanele lui George R. R. Martin. Excelent film. Bine făcut, bine jucat. Un regal. Atâta doar că mi-au omorât personajul preferat. Deh! Anul viitor va apărea, se pare, sezonul şase. Acum mă gândesc intens cam ce economii drastice trebuie să fac pentru a-mi cumpăra şi cărţile.                                

      În altă ordine de idei, sau poate că nu, depinde cum privesc lucrurile, în ce moment şi cu ce dispoziţie, am văzut că citatul ce-mi place foarte mult, scris de un teolog american, Reinhold Niebuhr, se spune în America la adunările celor de la A.A. Dar e valabil şi pentru cei care nu au dependențe. Eu aşa cred, atâta că nu prea am ajuns la înțelepciunea necesară pentru a face diferența. (Doamne, dăruieşte-mi seninătatea de a accepta lucrurile pe care nu le pot schimba, curajul de a schimba lucrurile ce stau în puterea mea, şi înţelepciunea de a face diferenţa dintre ele.")

       Ei, acum am plonjat zglobiu într-un sitcom american (vezi imaginea de mai jos), pentru că-mi era necesar un pic de amuzament. Şi îl am. Aşa că mă hlizesc zilnic, printre momentele de grădinărit, alergat după cumpărăturile zilnice, dat telefoane disperate pentru a-mi procura lemnele necesare "iernii ce va să vie", făcut curățenie prin ceea ce sper că va deveni o mansardă locuibilă, dar care acum e un pod plin de vechituri, făcut mâncare, spălat (ştiţi şi domniile voastre, adică viaţa noastră cea de toate zilele).

Imagini pentru modern family

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Gânduri fără niciun chef

MOTTO: „ Zâmbeşte, chiar dacă zâmbetul tău e trist, pentru că mai trist decât un zâmbet trist e faptul de a nu mai şti să zâmbeşti .” (Mahat...