sâmbătă, 12 aprilie 2014

Gânduri facturate



                          Motto:
               "Dacă ai vreodată impresia că nimănui nu-i va păsa dacă 
            vei muri, încearcă să nu plătești câteva rate la bancă."
                                                                   (Anonim)
         Puteam foarte bine să-mi intitulez scrierea de astăzi şi "gânduri fracturate", pentru că un astfel de accident mi s-a întâmplat mie în creier mai zilele trecute, când am văzut factura de la energia electrică. Mi s-au rupt gândurile-n două. De durere, de revoltă şi de ciudă că noi trebuie să plătim aşa de mult pentru ca nişte căpuşe scârboase (astea sunt, în viziunea mea, persoanele sau companiile care profită de scumpirea, fără rost, fără rușine şi necorelată cu nivelul salariilor şi pensiilor, a carburanților, a curentului, a gazelor) să prospere şi mai mult. Totul se scumpește şi au găsit momentul cel mai bun: în preajma Paştelui. Dar, vorba bunicii mele, "noi să fim sănătoși, că boala vine singură", ia, hai să nu-mi mai fac eu fracturi în gânduri pentru nişte facturi, pentru nişte rate, pentru un lucru aşa de terre-à-terre ca banii sau, ca să respect adevărul istoric, ca lipsa lor. Passons! Acum o să închei. Abrupt, că sunt cam ostenită (deh, am grădinărit zilele trecute şi acum, că e ploaie, fac oarece dereticări). Înainte să plec de-aici, am să vă spun, domniile voastre, un banc:
 "Două blonde stau de vorbă. Prima zice:
- Fată, ieri am făcut testul de sarcină!
 Cealaltă, foarte curioasă, întreabă:
- Şi cum a fost, fată, au fost grele întrebările?"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

O mulțime de gânduri în căutarea unei praxeograme

   MOTTO: „ Nu-i lăsa pe alții să-ți distrugă ziua. E ziua ta. Distruge-o tu! ” (Anonim)      După acest motto anonim și încântător de optim...