duminică, 8 septembrie 2013

Gânduri bramburite

               MOTTO:
                                                                                            "Gândurile sunt neimpozabile".
                                                                                                          Proverb amish

     V-am spus eu că pe oceanul ăsta numit INTERNET, dacă îţi găseşti timp de "navigat", găseşti tot felul de ziceri (sau de gânduri, ca să fiu în temă). Pe unele ai impresia că le-ai gândit tu întâi, dar nu-i aşa. De fapt, ştiţi cum se spune, "nimic nu-i nou sub soare". Sau, cel puţin, nimic nu e nou decât pentru foarte puţin timp. Mai zilele trecute, comentam pe Facebook la o postare (vezi mai jos) care îndemna: Gândeşte, nu e încă ilegal!", şi ziceam (în linii mari) cum că la noi, pe plaiurile mioritice, a ajuns să fie aproape ilegal, dar să mulţumim lui Dumnezeu că încă nu se pune impozit şi pe gândit. Ei, iacă, mai gândesc şi alţii la fel. E de bine. De fapt, ca să fiu foarte sinceră, operaţiunea pe care o "prestez" eu de vreo două săptămâni nu prea se poate numi gândit. Gândurile, bramburite, cum le-am zis şi în titlu, îmi roiesc anapoda prin creier şi mă lasă apoi uşor confuză. Mă bucur, totuşi, că mai am încă gânduri, unele chiar faine, vorba ardelenilor. Mă bucur că situaţia asta confuză va trece (sigur!) şi mă voi reîntoarce la starea dinainte a gândurilor mele. Care, mărturisesc, nu erau nici ele limpezi ca o apă de izvor şi exacte ca o teoremă.  Dar, în definitiv, de ce trebuie să avem toţi gânduri clare, riguroase, sigure pe ele?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

O mulțime de gânduri în căutarea unei praxeograme

   MOTTO: „ Nu-i lăsa pe alții să-ți distrugă ziua. E ziua ta. Distruge-o tu! ” (Anonim)      După acest motto anonim și încântător de optim...