marți, 20 martie 2012

Gânduri uitate

                             MOTTO:
          "Ceea ce poţi să uiţi în clipele fericirii
          nu poţi să uiţi în zilele suferinţei"
                         Rabindranath Tagore
        
         Ca să nu mă dezic de cele scrise nu prea de multă vreme, apropo de uitare, banc cu o margaretă, găsire de scuze că uit cam des şi cam multe, precum şi alte drăguţe chestiuni şi subterfugii, azi am şters rapid (cred că am şters, pentru că încă nu m-am lămurit eu prea bine cum e cu postările astea) ceva ce scrisesem de două ori pe blog. Nu că ar citi cineva, în afară de mine, dar dacă este totuşi vreun curios, tare aş vrea să nu-şi dea seama că am devenit o mare uitucă. Eu susţin sus şi tare că, vorba cântecului, "de vină-i numai primăvara", mâhâ - mâhâ, tra-la-la...
      Refuz categoric să dau vina pe viaţă, pe destin, pe mine, pe vârsta mea sau  pe neuronii mei zăpăciţi şi osteniţi. Dar adevărul ăsta este: uit!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Gânduri fără niciun chef

MOTTO: „ Zâmbeşte, chiar dacă zâmbetul tău e trist, pentru că mai trist decât un zâmbet trist e faptul de a nu mai şti să zâmbeşti .” (Mahat...