vineri, 26 august 2011

Nori peste gânduri

   Astăzi am avut ceea ce se numeşte în mod convenţional "o zi proastă". Gândurile mele au fost acoperite de nori negri, prevestitori de furtună. Nici nu vreau să-mi mai amintesc amănuntele. Ducă-se! Ca să trec peste gândurile cam negre ce mă bântuie precum o stafie printr-un castel scoţian, am să-mi spun singură un banc:
   Soţul şi soţia, de curând căsătoriţi, iau micul dejun. Soţul spune, destul de încurcat:
  - Dragă, am o problemă, trebuie să discutăm...
  Soţia, gângurind, îi ţine o mică predică:
   - Păi, scumpule, acum suntem căsătoriţi, ne iubim, împărţim totul, nu mai există decât "noi", "al nostru", "a noastră" etc.
   - O.K, atunci avem o problemă, secretara noastră a rămas însărcinată cu noi!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Gânduri fără niciun chef

MOTTO: „ Zâmbeşte, chiar dacă zâmbetul tău e trist, pentru că mai trist decât un zâmbet trist e faptul de a nu mai şti să zâmbeşti .” (Mahat...