miercuri, 22 iunie 2011

Gânduri, explicaţii, motive...

      Nu am mai scris de ceva vreme pe blog, fie din lipsă de timp, fie din lipsă de inspiraţie. Acum nu am nici timp mai mult şi nici inspiraţie, dar vreau să mă întreb (şi, poate, să-mi şi răspund singură, căci oricum nu interesează pe nimeni nici întrebarea mea, şi nici răspunsul...) de ce am pus ca imagine a blogului meu un templu coreean şi nu Mănăstirea Curtea de Argeş, de exemplu, sau bijuteria aceea de biserică rupestră de la Corbii de Piatră, sau zidurile albăstrite divin ale Voroneţului? Păi, d'aia, pentru că acum sunt cu desăvârşire cucerită de cultura şi civilizaţia coreeană. Bine, în stilul meu superficial, în sensul că nu duc nimic până la capăt, nu citesc literatură coreeană, văd doar filme şi seriale din Coreea de Sud, am început să învăţ limba coreeană, dar m-am oprit la alfabet şi câteva cuvinte uzuale, am vrut să le studiez istoria şi tradiţiile, însă sunt tot pe la începuturi...
       Dacă citeşte cineva asta, gamsahabnida! Annyeonghaseyo!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

O mulțime de gânduri în căutarea unei praxeograme

   MOTTO: „ Nu-i lăsa pe alții să-ți distrugă ziua. E ziua ta. Distruge-o tu! ” (Anonim)      După acest motto anonim și încântător de optim...