duminică, 13 martie 2011

Gânduri îngrozite de tzunami

        Încă nu pot să-mi revin după şocul pe care mi l-a provocat imaginea aceea cu tzunami-ul care mătura totul din calea lui. Şi de imaginile cu cutremurul acela devastator. Toate ziarele şi televiziunile titrau cam aşa: sfârşitul lumii, Apocalipsa etc. Îmi pare aşa de rău de japonezi că trec prin toate astea, şi că sunt aşa fără de puteri în a-i ajuta, dar sunt cu tot sufletul şi cu toate gândurile alături de ei şi ştiu acum sigur că admiraţia mea pentru ei nu era deloc nefondată, un moft. Sunt un popor într-adevăr demn de a fi admirat. Japonezii muncesc mult, au tărie de caracter, au calm, au mândrie şi au puterea de a o lua mereu şi mereu de la capăt. Mă înclin în faţa lor!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Gânduri fără niciun chef

MOTTO: „ Zâmbeşte, chiar dacă zâmbetul tău e trist, pentru că mai trist decât un zâmbet trist e faptul de a nu mai şti să zâmbeşti .” (Mahat...