miercuri, 5 ianuarie 2011

Gânduri de urător

      
      Ştiu că este un truism să spun că în perioada Sărbătorilor de iarnă toată lumea urează la toată lumea, că ne aducem aminte de unele persoane cu care nu am mai vorbit de secole şi că avem impresia că tot am uitat pe cineva. Toţi suntem luaţi de valul lui "aho, aho" şi al colindelor şi spunem în dreapta şi-n stânga "La mulţi ani" şi "Crăciun fericit" şi "An Nou cu bucurie". Ce mi se pare mie foarte trist este că mulţi dintre noi (şi trebuie să mărturisesc că, uneori, şi eu sunt unul dintre acei "mulţi") uităm plăcutul frison al stării de urător, ne repezim în tumultul vieţii de zi cu zi şi nu le mai dăm niciun semn celor dragi. Până când vine iar perioada Sărbătorilor.
   Suntem, iată, în primele zile ale lui 2011 şi, ca la fiecare cap de an, eu îmi promit mie însămi câte ceva, sau îmi iau un angajament, sau urmăresc un ţel (chiar himeric fiind). Anul acesta vreau să-mi răsfoiesc mai des agenda (mai ales pe cea de suflet) şi să dau câte o veste, dacă se poate chiar în fiecare zi, celor dragi şi apropiaţi. Aşa să-mi ajute Dumnezeu!
   Închei prin a vă ura, încă o dată, domniile voastre, un 2011 plin cu de toate (din cele bune, bineînţeles): cu sănătate, cu bucurii, cu credinţă, cu prietenie, cu dragoste, cu noroc şi cu pace în suflete. La mulţi ani!  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Gânduri fără niciun chef

MOTTO: „ Zâmbeşte, chiar dacă zâmbetul tău e trist, pentru că mai trist decât un zâmbet trist e faptul de a nu mai şti să zâmbeşti .” (Mahat...